czwartek, 7 maja 2015

Przesłanie Aniołów

Każdego dnia losuję kartę, która wskazuje mi kierunek, w którym zmierza moje życie.
Dzisiejsza karta do medytacji to - NOWY PARTNER.

Karta mówi o tym, że żadne spotkanie nie jest przypadkowe. Jeżeli pojawi się w moim życiu ktoś nowy, to jest to owoc moich modlitw, myśli lub marzeń. 
Afirmacja: Spotykam na mojej drodze potrzebnych mi ludzi w życiu i w biznesie - jest jedną z moich ulubionych, ponieważ mam przeświadczenie, że to ludzie modelują 
moje życie, ubarwiają je i czynią bogatszym.

Co ta karta oznacza w codziennym życiu?  Mówi do mnie: zwróć uwagę na ludzi, których stawia ci na drodze los. Bądź uważna, dokładna i nie przegap żadnej podpowiedzi losu. 

Słucham uważnie audycji radiowych, telewizyjnych. Odwiedzam księgarnie b0 może jakaś pozycja zwróci moją uwagę. Nie wymuszam jednak niczego, nie oglądam się za siebie i nie przyglądam się jakoś szczególnie ludziom. Jestem po prostu - uważna. 

Moje obecne Afirmacje skierowane są w stronę wydawcy mojej twórczości. 
Nowy Partner to dla mnie partner biznesowy. Od razu jak wyciągnęłam tę kartę z talii Przesłania Aniołów pomyślałam, że od dawna już przyciągam myślami wydawcę, który zechce wydać moje prace. Jeszcze się nie pojawił nikt taki, ale ja na wszelki wypadek piszę. 

Kończę książkę, piszę nowe opowiadania i spisuję własne myśli. Założyłam sobie nawet Zeszyt Myśli. Piękny i gruby, bo jestem wyjątkowo wrażliwą osobą i wiele spraw zaprząta mój umysł. 

Zapisuję systematycznie moje myśli, kiedy jestem smutna i kiedy radość mnie rozpiera. Kiedy czytam te moje zapiski uświadamiam sobie, że człowiek jest tym o czym cały dzień myśli. Więc staram się być pogodna. Moje myśli kieruję na rozwiązanie problemu, a nie na ciągłe i bolesne rozpamiętywanie. Mam gorsze i lepsze dni, ale wiem, że każdy człowiek ma możliwość kształtowania swojego losu więc: marzę, medytuję, proszę i wyrażam wdzięczność, bo to jest podstawa wszelkiego dobrobytu.

Świadomość tego, daje mi poczucie bezpieczeństwa i pewność, ze wszystko w życiu jest możliwe. Bo przecież jedyną pewną rzeczą w życiu są zmiany. 
Więc śmiało ich dokonuję i czekam na spotkanie nowego partnera, który zmieni moje życie na lepsze. Partnera biznesowego.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz