niedziela, 17 maja 2015

Czas odejść

Słońce wschodzi i zachodzi, podobnie jak różne chwile zaczynają się i kończą.

Kiedy zaczynałam pracę z anielskimi kartami,  wylosowanie karty  CZAS ODEJŚĆ
po prostu mnie przerażała. Próbowałam się buntować, kłócić się z przeznaczeniem 
i odrzucać to, co kryło się pod tym przesłaniem. 

Teraz po latach,  jeżeli karta ta pojawia się w moim codziennym rozkładzie, uświadamiam sobie, że pewien etap w moim życiu, sytuacja lub znajomość już się skończyła. Każdy z nas wie jaka sytuacja go aktualnie dotyczy i ja również mam tego świadomość. 

Zadaję sobie wtedy pytania, które pomagają mi przejść przez ten trudny okres w życiu. Trudny dlatego, że rozstania są zawsze bolesne i wiążą się z jakąś stratą. Czy warto płakać nad rozlanym mlekiem? Czy warto ciągnąć coś na siłę? W każdym wypadku odpowiedź brzmi: NIE ! 

Wychodzę bowiem z założenia, że zakończenie jest tylko początkiem czegoś nowego. Kiedy kończy się w życiu jakiś etap, los ma dla mnie coś nowego i zwykle lepszego. 
Trzeba mieć tylko tego świadomość i cierpliwie czekać, co dobry Bóg ma mi do zaoferowania. Pomyślisz,  łatwo powiedzieć, trudniej zrobić. Pomyślisz tak,  chociaż zdajesz sobie z tego sprawę, że tkwienie w takim związku, układzie lub zależności od dawna Ci już nie służy.

 Zachowujesz się tak dlatego, że człowiek w większości przypadków boi się zmian. Możesz obawiać się tego jak poradzisz sobie w nowej rzeczywistości, otoczeniu lub związku. Nie ma się czego bać, gorzej już nie będzie. 

Kiedy wyrzucisz ze swojego życia to co ci nie służy, zrobisz w ten sposób miejsce dla lepszego. Wszechświat nie uznaje próżni.  Jedno odchodzi, drugie się zaczyna. 
Więc nie bój się zmian i zawsze pamiętaj, że karta ta oznacza początek nowego, oznacza zmiany i zawsze prowadzi Cię do lepszego jutra, lepszej pracy i lepszego partnera. 

Wychodzi na to, że najtrudniejsze jest podjęcie decyzji o konieczności zmian oraz świadomość tego,  iż te zmiany są potrzebne i nieodwracalne. 

Poproś wtedy swoje Anioły by towarzyszyły Ci i bezpiecznie przeprowadziły Cię 
przez ten etap w Twoim życiu.



2 komentarze:

  1. jesteś zmianą. AnioŁy Cię prowadzą a motyle ukołyszą do snu♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Istotne zmiany zachodzą w naszym życiu kiedy jesteśmy na nie wewnętrznie gotowi.

    OdpowiedzUsuń