wtorek, 9 czerwca 2015

TWÓRCZY PROJEKT

         Kiedy pierwszy raz wylosowałam tę kartę wiedziałam, że moja dusza pragnie wyrażać się twórczo. 

Pisanie jest kreatywnym zajęciem, które ponownie rozpaliło we mnie pasję życia. Przy czym nieważne jest czy piszę opowiadania, felietony czy notatki w swoim Zeszycie Myśli. Po prostu tworzę, ku mojej radości i mam nadzieję moich czytelników, również. 

Mam potrzebę pisania, i ta prosta z pozoru czynność, napełnia mnie witalnością i ekscytacją. Mam przed oczami czytelnika mojego bloga i staram się nawiązać z nim kontakt. 
Listy do Marii powstały, kiedy pierwszy raz miałam ochotę napisać coś osobistego, coś co stanowiło mój punkt widzenia. Wybrałam formę listów, bo to takie staroświeckie i romantyczne. Maria, to jak najbardziej realna osoba, moja młoda przyjaciółka, która zachęciła mnie do pisania i spowodowała, że odważyłam się wyjść ze strefy cienia. 

Odkurzyłam moje dawne opowiadania i teraz pokazuję je Tobie mój drogi Czytelniku. Jeżeli masz pasję tak jak ja i chcesz pisać, jeżeli szukasz kogoś kompetentnego, kto przeprowadzi cię przez świat marzeń zajrzyj, proszę  na stronę internetową Marii Kuli.

Pozwól swojemu wewnętrznemu artyście cieszyć się swobodą twórczej ekspresji” - oto najważniejsze przesłanie tej karty. Jeżeli masz ochotę, to rozwijaj swoje talenty, uczestnicząc w kursach i szkoleniach, doskonaląc swój warsztat. Baw się dobrze i stwórz własny twórczy projekt, który pozwoli ci spełnić twoje marzenia. 

Nie zważaj na to, czy to się komuś to podoba czy nie. Jeżeli masz radość z tworzenia - zrób to. Pisz, ciesz się życiem i wyrażaj się twórczo.

Ps. Anioły podpowiadają ci, żebyś znalazła ujście swojej kreatywności. Na przykład: pisz, graj na jakimś instrumencie, zajmij się rękodzielnictwem, maluj, szyj. 

Jednym słowem bądź kreatywna w domu i w pracy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz