poniedziałek, 14 września 2015

Zmiana

          Robię mapę marzeń bo dzisiaj jest idealny dzień na rozpoczęcie zmian. Dla mnie praca nad mapą marzeń to szalenie kreatywne zajęcie. Może to jesień mnie tak dostraja, może to ta pora roku jest dla mnie idealną porą na zmiany. 

Moja mapa marzeń jest pod znakiem „Zmiana”.  Mam na myśli taką zmianę, która jest we mnie. Mam zamiar stać się śmiałą i ambitną kobietą, która wie czego chce od świata. Nie wiem czy te zmiany spodobają się moim bliskim i przyjaciołom, ale mało mnie to obchodzi, bo ci którzy mnie kochają te zmiany zaakceptują, a prawdziwi przyjaciele zostaną by mnie wspierać. 

Zaplanuję swoje szczęście muszę sobie tylko zadać parę pytań: Czy jestem gotowa pracować na szczęściem dzień po dniu?  Bo zrobienie mapy to tylko wytyczenie sobie drogi, ale przejść przez te zmiany muszę sama. Wyczaruję sobie wszystko powiedziałam sobie, no i wyczarowałam w myślach, a w realnym świecie wypracuję, czyli przejdę drogę od marzeń do ich spełnienia. Czeka mnie dużo pracy ale też niezła zabawa. Ruszę w taniec ze swoim życiem i oby był to taniec rytmiczny i zgodny. Chcę rządzić swoim życiem i zostać jego królową. Chcę być uważna by nie przegapić żadnej okazji prowadzącej do zmian. Chcę być uważna i nie przegapić żadnej osoby, która pomoże mi zrealizować moje marzenia. 

Moim celem jest osiągnięcie harmonii ciała i duszy. Mam zamiar dużo pracować więc i odpoczynek dla równowagi jest mi potrzebny. Och, już cię cieszę na zmiany jakie zaplanowałam na swej mapie marzeń. Rok 2015 jest moim 5 Rokiem Osobistym, którego kluczowym słowem jest „Zmiana”.  Dokonuję zmian w sobie, w swoim domu, w stylu życia, w pracy, ale tak by te zmiany służyły również innym. Jestem aktywna ale spokojna. 
Ten rok przyniósł mi już wiele zadowolenia. Dzięki tym zmianom, które we mnie zachodzą poszerzam swoje życiowe granice.

A tak na marginesie - to zmiany są tym co najpewniejsze w życiu, tym co nieuniknione i konieczne by być człowiekiem szczęśliwym, otwartym i spełnionym.

Czego i wam moi kochani życzę.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz