wtorek, 8 września 2015

Nie martw się!

Dzisiaj wylosowałam kartę, którą bardzo lubię:

NIE MA SIĘ CZYM MARTWIĆ.

Karta ta mówi mi o tym, że jestem bezpieczna, chroniona i nic złego mi nie grozi, ale...tylko dzięki dobrym myślom mogę uzyskać ten stan spokoju. Anioły przypominają mi, że złe myśli mogą stać się samospełniającą przepowiednią.

Po pierwsze nastawiam się na rozwiązanie problemu. Spokojna analiza jest dużo lepsza od panicznego strachu, który paraliżuje i demonizuje problem. W przypadku kiedy nic ode mnie nie zależy, moje zmartwienia tym bardziej nic nie pomogą, a jedynie pogorszą moje samopoczucie.

Mierzę się więc z problemem, a w razie potrzeby proszę o pomoc zaufaną osobę lub jeżeli to konieczne - specjalistę. Ponieważ okiem biernego obserwatora zdecydowanie łatwiej dojrzeć dobre rozwiązanie. Po trzecie jakiś czas temu stałam się optymistką i żyje mi się z tym znacznie lepiej. Staram się więc dostrzec rozwiązanie problemu, w odróżnieniu od pesymisty, który widzi tylko problem.
Jednym słowem karta ta mówi o tym, że problem lub sytuacja o którą pytam w żaden sposób mi nie zagraża i ta wiadomość mnie bardzo cieszy.

Życzę owocnej pracy nad sobą.



2 komentarze: