sobota, 27 sierpnia 2016

LISTY DO PRZYJACIÓŁKI


LIST DO PRZYJACIÓŁKI

Zadania do wykonania:
1. Wypisz na kartce swoje cele na cały rok, na pięć i dziesięć lat (Osobiste, rodzinne, zawodowe i finansowe związane z wykształceniem, mieszkaniem, hobby,sportem itp.)
2. Sprawdź czy twoje cele są pozytywne i czy zależne są od ciebie?
3. Przyjrzyj się celom na najbliższy rok, wypisz co możesz zrobić już teraz aby zacząć je realizować.
4. Do każdego celu wpisz informację po czym poznasz, że ten cel zrealizowałaś. Co będziesz czuła, wiedziała gdy go osiągniesz? I co zrobisz potem.
5. Napisz list do przyjaciółki, w którym opowiesz jak wygląda twoje życie po spełnieniu się twoich marzeń. Dla przykładu przysyłam ci mój list do przyjaciółki napisany ma przełomie
2013/2014 roku o tym, co wydarzy się za rok.

MÓJ LIST DO PRZYJACIÓŁKI
Czyli najlepszy sposób na realizację celów.

Wodzisław Śl. 01.01.2015

Moja droga przyjaciółko!
Witam cię w pierwszym dniu nowego roku. Rok, który już minął, był dla mnie szczególnie szczęśliwy. Po pierwsze schudłam 17 kg i osiągnęłam idealną wagę. Schudłam pięknie i mądrze, a pracowałam na ten sukces cały rok pod bacznym okiem dietetyczki, która zadbała bym jadła zdrowo, mało ale często. Czysta przyjemność: jeść i chudnąć. O moje ciało i skórę zadbała moja córka. Jej Akademia Urody specjalizuje się w tworzeniu nowego wizerunku kobiety, która z różnych powodów zwątpiła w soje piękno. Uczy je, że to jak są postrzegane w swoim środowisku jest bardzo ważne. Zadbany wygląd to połowa sukcesu, reszta przyjdzie sama, to tylko kwestia czasu. Bo to jak wyglądamy jest ważne dla nas samych! Dodaje nam pewności siebie. Kiedy jesteśmy pewne siebie otwieramy się na dobrobyt wszelkiego rodzaju i chodzi już tylko o to, żeby po szczęście, które jest w zasięgu ręki, sięgnąć. No i ja sięgam i czerpię z tego dobrobytu garściami.
Napisałam książkę, która została wydana. Piękna i interesująca, temat, który tam poruszam był na tyle ciekawy, że wydawca zrobił dodruk, a moje konto zasiliła pokaźna kwota. Teraz mogę cię odwiedzić, bo pieniądze nie będą dla mnie żadną przeszkodą. Nareszcie przylecę do Bostonu i przytulę się do ciebie.

Mam swój GABINET POZYTYWNEGO MYŚLENIA, miejsce zaczarowane. Otacza mnie spokój, harmonia i zadowolenie. Cieszę się, ze mogę pomagać tak wielu osobom i że mam wokół siebie ludzi o podobnym sposobie myślenia, którzy we mnie wierzą i mnie wspierają.
Jestem szczęśliwa, bo dużo piszę, kocham Anioły, kwiaty, kryształy i świat, który mnie otacza. Jestem szczęśliwa, bo lubię swoje towarzystwo, umiem cieszyć się z każdej rzeczy nawet najmniejszej przyjemności. Mam poczucie własnej wartości,jestem niezależna i odpowiedzialna. Wybaczyłam sobie wiele rzeczy z przeszłości i już nie muszę być idealna. Każde doświadczenie w moim życiu, nawet najbardziej bolesne, służy mojemu najwyższemu dobru.
W mijającym roku, moja droga przyjaciółko, uświadomiłam sobie, że zdrowie to mój największy skarb i o dobre zdrowie w tym nowym roku Boga proszę. Bo w zdrowym ciele zdrowy duch, bo zdrowie to radość i największy dobrobyt człowieka. I tobie moja najlepsza przyjaciółko, w nowym roku zdrowia życzę.
Pozdrawiam Halina
Ps. Oprócz zdrowia życzę ci miłości, radości i spełnienia marzeń.


W liście uwzględniłam datę i cele, jakie mam zamiar osiągnąć, jest już połowa roku, a ja znalazłam na razie ciebie, Mario i próbuję dalej zmienić moje życie. Nie wiem czy zdążę napisać nową książkę w wyznaczonym terminie, czy uda mi się znaleźć wydawcę, który zechce ja wydać też nie wiem, ale codziennie proszę o to moje Anioły. Ciągle się zastanawiam, czy pierwsza napisana przeze mnie książka ujrzy światło dzienne. Skoro przyśniła mi się w całości jej fabuła i od niej zaczęłam swoje marzenia o pisarstwie to też może jakiś znak? Ale teraz muszę się skupić na tym, żeby pisać i jeszcze raz pisać.
Zrobiłam się zachłanna na pisanie, może mnie ponosi fantazja, a może nadrabiam stracony czas.

Wodzisław Śl 26.08.2016

W lutym tego roku została wydana moja książka „Anielska Przystań” marzenie się spełniło chociaż na spełnienie potrzeba było więcej czasu niż zakładałam. Wszystko w swoim czasie. Co się miało wydarzyć to się wydarzyło. Druga część jest na ukończeniu bo zachłanność na pisanie już mi pozostała.

Gabinet Pozytywnego Myślenia otworzył swoje podwoje 05.05. 2015 r z chwilą kiedy utworzyłam na Facebooku Anielską Pocztę i blog o tej samej nazwie. Otworzyłam się na świat i potrzeby innych ludzi. Dziękuję wszystkim, którzy stanęli na mej drodze i pomogli mi w spełnieniu moich marzeń. Dziękuje szczególnie Zosi mojej przyjaciółce, która wprowadziła mnie w wirtualny świat.

Jeżeli chodzi o odchudzanie to jestem na dobrej drodze, pod czujnym okiem dietetyczki i nadzorem lekarza chudnę i odzyskuję zdrowie. Przyczyną wzrostu wagi okazała się cukrzyca. A więc odzyskanie zdrowie jest teraz moim priorytetem.

Podczas tego procesu zmian w moim życiu, wiele się o sobie dowiedziałam i dalej się uczę.
Wybrałam swoją drogę i będę nią podążała, a przeszkody na tej drodze potraktuję jak chwilową przerwę w dopływie dobrej energii.
Wierzę i ufam, że osiągnę wszystko o czym marzę w odpowiednim dla mnie czasie.
Bowiem pamiętam o tym, że: „Wiara w siebie dodaje skrzydeł, a brak wiary stawia nam kłody pod nogami.”



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz